- дослідження особистісних проблем дітей девіантної поведінки.
- дослідження відносин у класному колективі
ІІ. Розвивальна робота:
- допомога дітями з порушеннями поведінки;
- сприяння більш ефективному початку навчання та адаптації першокласників;
- сприяння адаптації п`ятикласників до середньої школи;
- створення сприятливих умов для ефективного міжособистісного спілкування в учнівському середовищі;
- сприяння професійній готовності старшокласників;
- розвиток когнітивних та емоційно-вольових навичок у дітей, що знаходяться на інклюзивному навчанні;
ІІІ. Психологічна просвіта на запит адміністрації, педагогів, батьків та учнів з урахуванням цільової групи та ситуації:
- виступи на батьківських зборах;
- бесіди та консультації педагогів та батьків;
- виступи на педрадах;
- лекції та тренінги для учнів у рамках щомісячних годин психолога.
IV. Консультативна робота (з батьками, педагогогами та учнями) за тематикою:
- труднощі у спілкуванні школярів з однолітками та батьками, їх соціальна-психологічна поведінка та психологічне самопочуття (агресивність, тривожність і т.д.);
- освоєння навичок самопізнання та самоаналізу серед підлітків (за запитом учнів);
- отримання психологічної підтримки та допомоги у життєво складних ситуаціях (розлучення батьків, хвороба, входження в новий колектив і т.д.) (за запитом учнів);
- проблема батьківсько-дитячого спілкування (за запитом батьків чи учнів);
- проблема поведінки школярів протягом навчально-виховного процесу (за запитом педагогів);