• Основні завдання соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу на навчальний рік:

    · збереження психофізичного, психологічного та морального здоров`я учнів;

    · забезпечення здорового психоемоційного клімату та сприятливих умов для ефективного учбово-виховного процесу;

    · підвищення психологічної культури та всіх учасників навчально-виховного процесу;

    · індивідуальний підхід до кожної дитини з урахуванням її особливостей;

    · створення сприятливих умов для успішної адаптації школярів, поліпшення їх психологічного здоров`я та успішності навчання;

    · профілактика торгівлі людьми, шкідливих звичок, насильства у родині та класному колективі;

    · виявлення та робота з обдарованимих дітьми;

    · соціальна адаптація дітей, що знаходяться під опікою, сиріт, дітей, сім'ї яких знаходяться в складних життєвих обставинах;

    · підтримка професійного самовизначення підлітків та юнаків;

    · підвищення психологічної компетенції батьків та педагогів, залучення до співробітництва;

    I. Діагностична робота (планова або по запиту педагогів, батьків, адміністрації):

    - визначення готовності першокласників до навчання у школі, молодших школярів до навчання в середній школі;

    - діагностика професійного самовизначення підлітків;

    - діагностика здібностей обдарованих дітей

    - дослідження особистісних проблем дітей девіантної поведінки.

    - дослідження відносин у класному колективі

    ІІ. Розвивальна робота:

    - допомога дітями з порушеннями поведінки;

    - сприяння більш ефективному початку навчання та адаптації першокласників;

    - сприяння адаптації п`ятикласників до середньої школи;

    - створення сприятливих умов для ефективного міжособистісного спілкування в учнівському середовищі;

    - сприяння професійній готовності старшокласників;

    - розвиток когнітивних та емоційно-вольових навичок у дітей, що знаходяться на інклюзивному навчанні;

    ІІІ. Психологічна просвіта на запит адміністрації, педагогів, батьків та учнів з урахуванням цільової групи та ситуації:

    - виступи на батьківських зборах;

    - бесіди та консультації педагогів та батьків;

    - виступи на педрадах;

    - лекції та тренінги для учнів у рамках щомісячних годин психолога.

    IV. Консультативна робота (з батьками, педагогогами та учнями) за тематикою:

    - труднощі у спілкуванні школярів з однолітками та батьками, їх соціальна-психологічна поведінка та психологічне самопочуття (агресивність, тривожність і т.д.);

    - освоєння навичок самопізнання та самоаналізу серед підлітків (за запитом учнів);

    - отримання психологічної підтримки та допомоги у життєво складних ситуаціях (розлучення батьків, хвороба, входження в новий колектив і т.д.) (за запитом учнів);

    - проблема батьківсько-дитячого спілкування (за запитом батьків чи учнів);

    - проблема поведінки школярів протягом навчально-виховного процесу (за запитом педагогів);

    - та інші проблеми

    Кiлькiсть переглядiв: 1712