Повернутися до звичайного режиму

Робота з читачами щодо формування і задоволення їх читацьких потреб

Організація екскурсій до бібліотеки для першокласників, ознайомлення з правилами користування бібліотекою та книгою під час перереєстрації та запису до бібліотеки, знайомство з фондами. Вивчення читацьких інтересів. Перереєстрація читачів. Продовження роботи з боржниками. Обрання відповідальних за збереження підручників. Продовження роботи «постів бережливих». Індивідуальна робота з читачами:
- проведення рекомендаційних бесід з читачами,
- бесіди з читачами - учнями про прочитану книгу,
- консультації щодо вибору книги на книжкових полицях.

Взаємодія шкільної бібліотеки з педпрацівниками:

- інформаційне забезпечення вчителів новою літературою,
- інформація про надходження нових підручників, програмної літератури, періодичних видань з педагогіки,
- спільна робота шкільної бібліотеки та педколективу щодо збереження фонду підручників,
- організація книжкових виставок, оглядів літератури, що сприяють удосконаленню навчально - виховного процесу.

Робота з популяризації літератури:

- участь у всіх заходах, присвячених відродженню української національної школи,
- надання допомоги вчителями у виборі літератури для проведення традиційних шкільних свят.

Книжкові виставки:

- до Дня знань та Міжнародного дня грамотності «Вчимося вчитися», «Національний скарб – знання»,
- до Дня незалежності України «Мій рідний краю, Україна, найкраще місце на Землі», «Ми живимо в незалежній державі»,
- до Всеукраїнського дня бібліотекаря «Мої улюблені друзі – книги», «Бібліотека – скарбниця мудрості і знань».

Тематичні полички:

- «Природа – наш друг»,
- «Сучасний урок»,
- «Творчий вчитель – творчий учень»,
- «На допомогу вчителю»,
- «Шлях до професій»,
- «Співці української землі».

Бесіди:

- «Про бібліотечні правила»,
- «Чи важко підтримувати підручник у належному стані»,
- «Як книжка прийшла до нас»,
- «Шануй і бережи книгу, твій шкільний підручник»,
- «Україна – моя Батьківщина»,
- «Державні та народні символи України»

Кiлькiсть переглядiв: 565